Tuesday, April 28, 2009

exam paper 29 APRIL 09

Akidah akhlak!

alhamdulillah..selesai 1 paper..subject yang ustzah nazneen bt ismail ajar..akidah akhlak..start pukul 9 abez pukul 12..tp....aku kuar pukul 10.20 ahaks!ingat nak kuar awal tp hati nih cam tak yakin jer..sementara menunggu pika aku wat sumer dari 3 pilihan aku wat sumer lima2..hohoho sukahati jer..
nih namanya tidak mengikut arahan..pedulik apa..pnat aku blaja 3 bulan nah amek..!kuar kan segala2 ilmu yg aku da belajar..kalau boleh aku nak angkat tangan tambah ketas..ahaha!seyes poyo.tidak la..acah jer..aku nak score paper nih..naikkan pointer lg..insyaallah bole..yakin2!mintak2 lulus dgn cemerlang dan jayanya..amin..
ptg ni adew lg..paper computer architecture..adesh..!tough dow!i'll try da best..!by the way..rasa cam nak tdo plak dulu..ehe!



computer architecture!

huhu! agak susah ouh!ketensenan aku dok dalam dpu..rasa cam tak nak bg ketas jer kat pengawas peperiksaan tuh..getaq tangan nak bukak..tapi bila aku bukak dengan lafaz bismillah..pergh!best2 adew sign and magnitude..lagi..lagi..wah!adew load2..syiok2!bukak lagi anis..

ALAMAK!waaaaaa!!! apa nih..uhuhu..menatang per FIFO2 nih..apa benda LRU nih..huhu payahnya soalan2 nih..apa patut saya wat nih..adui menggelabah katak da dalam tu..tak senang duduk da..mana taknya..bahagian B 80 markah..adoi!nak wat camana nih..takpe2 wat yang bulat2 dulu..still under control..anis bole nis..calm down..tapi bila aku da bukak yang kat belakang..panas..uhu!aku toleh kanan..asal raja nih..lebih kurang jer..toleh kiri..alamak!dinding!ehe! pastu toleh blakang sikit..pika..pergh..confident jer muka dia..siap senyum2 plak..eish..!tak bole jadi nih..anis go on!aku ngan semangat keyakinan yang tinggi sebagai rakyat sg buah aku teruskan jugak!keep it up..isi jer ekot gerak hati(bak kata ustazah nazneen ismail)janji jgn kosong..tetiba bukak page seterusnya pasal logic circuit..

eit??cam pelik jer..soalan salah dow..!biar betul..camana nak wat circuit nih..erm..aku toleh lg belakang..aku pandang pika..tetiba aku nampak izah angkat tangan..hem!sah!soalan salah..lalu pn fadzilah datang membetulkan dan menambah lg soalan..kah3..saat tu rasa cam..nak peluk tiang yang kat sebelah tu jer..(bingung tak keruan) ah!janji wat..

sejam before masa tamat..pika da ehem2 kat aku..sendiri2 paham la..dengan tekad nya hati ini..tawakalnya pada qada dan qadar..lalu aku pergi meninggalkan dewan peperiksaan utama dengan sayunya..mintak2 lulus dengan jaya nya lagi..amin...no meje aku 333..cam bertuah jer..ahaha!apa aku merepek nih..heh!

next exam on 30th!get ready gengs!

No comments:

Post a Comment