Thursday, April 30, 2009

COMPUTER NETWORK

lega...fiu..alhamdulillah..tammat jua akhirnya pengajian short sem ni yang sememangnya wat aku shock dan syiok!ahaha..payah jugak soalan td..punye la study sampai pukul 3pg pastu tak makan plak pg td..semata nak study akhirnya aku jwb exam sejam setengah jer..eish..!apa la nak jd..mak suh belajar betul2 g men2..anis2..takde la.. sy cuba stakat yg sy mampu..insyaallah berbekalkan usaha itu lah yg aku akan dapat nanti..hem..finally abes da short sem ni..mmg besh!mmg syiok!walaupun orang len cuti 2 bulan dan kami berhempas pulas kat cni apa yang berlaku sepanjang short sem antara aku dan kawan2 mmg besh..kenangan yg best!dan tak dpt la aku lupa bila..:
1)selipa pika kene kencing kucen
2)tak masuk kelas architecture gara2 bangun lambat
3)masuk hostel lambat coz g fun fair pd mlm jumaat(hee! ;) )
4)hari pertama takde lampu..blackout!
5)jd ajk kebersihan masa karnival
6)kene dgr bebelan dr akak "senior"
7)bila g pasar selalu beli byk2 pastu tak abes...dan ktowg akan wat experiment pertumbuhan kulat..
8)pergi ke tempat yang aku rasa jauh dan pergi tanpa pengetahuan parents
masing2
9)pergi jalan2 dan tak reti2 nak balik hostel!
10)dan sebilik bersama dengan izah,pika,key, dan ain
thanks kowg kerana menjadikan short sem ini agak best!ahaks!muah love all you!

2 comments:

  1. wuu...x lpe juge ksut anis yg kne taik kucen..hehehe...

    ReplyDelete
  2. korg balas balik kat aku masa short sem akhir kan..ces....aku rindu lar zamn2 kolej dulu..hahaha

    ReplyDelete