Monday, April 27, 2009

anis di fun fair?



ANIS DI FUN FAIR??


Ahaha! verry da..wah!

ala..bio ar..bukan selalu..mahal dowh!2 hinggit satu token..pergh...beli donut ngan air teh baru RM1.80..baru la berbaloi..kan2??tapi sebenarnya ni ntok sesuka jer..g sekelas..aku izzah,pika key,ain n leen men keta langgar..aha!

yang aku tak puas hati satu jer!

aku tak dapat langgar mamat indon tuh!

eish..

ekot hati..mau aku gunting2 rambut dia yg panjang cam tuuut..

sesuka jer langgar tak tentu hala..

bErdENtom poM! dia langgar! adus..senak pewot..

nek hangin..nek tensen dan nek heran la aku..

agak2 la..ko ingat ko laki leh bebuli kami la??

da2 malas nak pikir mat inDOn tuh!

shiuh..shiuh go away...fiu..dengan r ambut2 ko skali..go!


paling best malam tu aku rasa mesti ain fadhel dan leen..

mereka pegi men ali baba.. pening ouh!naik jatuh..naik jatuh..aiyak!

ahaha!

pastu kami men lain lak..tp bukan ali baba

men jentik2 bola..

izzah men jentik bola pingpong..aku bola tennis..adesh! berbirat kuku ..izzah dpt bear panda..yang lekat kat keta..aku dpt beg MU..bg la kat pika..dia sangap sket MU ni..haha ops!maaf...tp kan..betul la..sket.hee ada skali tu g tgk bola pukul 3pagi lebih..di ulangi..3pagi!

dasat tol!


ni antara post2 yang sempat di click by pika!

No comments:

Post a Comment