Monday, April 27, 2009

exam final




anis di kuis?


adesh..nak final da..sok dow!hmm..da 2 sem da aku kat kuis nih..kolej universiti islam antarabangsa selangor..so far yang aku rasa best kat cni ialah kawan2 aku..alhamdulillah dapat satu kepala,best dan pergh..a little bit nakal..ahaha!but not too much..hee ;) kdang kala jer..ktowg la pencetus generasi yang tak pnah wat dek orang..keje2 glew..ada skali picnic kat blkg bonet keta di tempat parking..punye la layan tetiba pin2!alamak!mak guard! kecut2...muka masing2 cuak da sebenarnya..arakian selepas itu..dia cuma nak ckp.."wah berkelah nampak.." hahaha fiu..lega glew..terus ktowg berkelah lg..ahaha!kawan aku kata kt kene kamceng ngan mak guard..betul la tuh..sbb mak guard jugak aku dapat merealisasikan keje jahat aku mengenakan izzah masa bezday dia..getaq lutut seyh..kene marah ngan mak guard sbb balik lmbat dan bawa keta tanpa lesen..kuikuikui!glew ar mai habaq kat aku sape tak getaq lutut??hahaha


kawan tetap kawan..mereka la yang paling bnyk membantu aku kat kuis nih..sok da final..sumer bz..kalau nak di pikirkan aku rasa short sem ni la paling best dapat duduk sama dlm sebilik..C402..walaupon ada "big mama" kat dalam bilik nih..adoi!tensen aku ngan dia nih..


sok aku exam..final untuk short sem nih..pagi akidah akhlak..petang computer architecture..agak kepayahan subjek ni..tapi takpe..insyaallah aku cuba selagi mampu..wish me luck!


"ya Allah permudahkan la aku untuk menjawab peperiksaan pada esok hari,berikan lah aku kejayaan dan tenangkanlah hati ku ini"


amin...

1 comment: